منو میشناسی
من وخدا
جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, :: 21:5 ::  نويسنده : فاطمه

سلام خدا جونم.منوميشناسي من هموني هستم كه وقتي خيلي گرفتارميشم ميام پيشت ديگه روم نميشه صدات كنم وازت كمك بخوام.

توهميشه باهام بودي وتنهام نزاشتي ولي من.....

خدايا ازاين به بعدميخوام فقط باتوباشم كمكم كن خداجون من فقط تورودارم توتنها كسي هستي كه اززندگي من باخبري پس كمكم كن...........



درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش اومديد من اين وبلاگ روساختم تايكم باخدادرد و دل كنم. وشما هاروباخداوامام زمان اشناكنم. لطفانظريادتون نره. ياعلي مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من وخدا و آدرس gad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 17650
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

دعای فرج